lördag 29 oktober 2011

Pyssel

Fick ett hurtigt ryck & blingade Titans gamla nosgrimma & pannband.
Pannbandet före

Pannbandet efter

Nosgrimman innan

Nosgrimman efter

Tyvärr så håller inte pärlorna så där super bra så man får antingen limma på dem eller så bara använda vid "finare" tillfällen.

Köpte ett par neoprenboots att matcha det rosa schabraket & jag sydde på lite reflexband på dem.



Jag har sytt alla Galsis reflexer själv för jag tycker det är så svårt att hitta reflexer som passar ordentligt.

Skulle önska jag hittade blåa & rosa reflexband så jag kunde sy lite roliga färger på reflexerna oxå :o)

Jag har sytt några fleecetäcken åt Galsi, Jessi valde detta mönster...

Köpte bara två fleecefiltar från Rusta, tror de kostade 29:-/st & sydde ihop dem på mitten & klippte till så det blev en hals. Sen har jag satt kardborreband i halsen så man kan stänga. En liten bit teddy högst upp på halsdelen har jag oxå sytt dit.

Jag har även sytt på reflexer på ett av Galsis fleccetäcken som jag brukar använda när jag går över med Galsi till ridhuset så har man lite extra reflexer.

Hjärtan framtill

Reflex längs undersidan på halsdelen samt på rumpan
Jag önskar jag vore duktigare så jag kunde fixa en massa annat som man tycker man vill ha men inte hittar någonstans :o)

 

Inga kommentarer: