söndag 23 oktober 2011

Det är svårt

Att lämna kommentarer i min blogg hör jag. Synd för det är så kul att få reaktioner på det man skriver, även om det i bland bara är ordbajseri :o)
Det är ca 50 läsare om dagen på min blogg & det är jättekul!

Om man skaffar sig ett Googlekonto (inte svårt alls) & loggar in med det så kan man lämna kommentarer, tror att det är samma konto som man skaffar när man har Youtube (jag har då samma)
Fördelen med att det är lite knepigt att kommentera är att man slipper en massa spam & skit i sin blogg & det tycker jag är skönt!
Skaffar man ett sådant så väljer man det alternativet i rullisten.

Så här ser det ut när jag sak lämna en kommentar i Marie & Jessicas blogg.

I rullisten har jag valt Google (Nickis)
Sen klickar jag på skicka.

Här får jag även fylla i Ordkontroll för att bevisa igen att jag inte är en robot :o)

Skulle som sagt vara kul med fler kommentarer :o)

Inga kommentarer: