måndag 5 september 2011

Summering

Gick igenom var jag lagt mina pengar senaste månaden.... GALSI blev svaret.

Har betalat spån för i vinter (ca 2 000:-), hämat 750 kg hö & något var knas med min bil så den drog enormt med soppa de 30 mil vi körde (drygt 2 500:- med frakt) Gått en kurs & tävlat förra helgen (ca 2 000:- Bara här har det gått 6 500:- *SVETTIGT*
Förutom detta så köpte jag en sadel, som jag får tillbaka pengarna för, men en ny sadel är beställd...
Det blir en Eques Sella så håller vi tummar, tår, hovar & tassar att den passar med det blåa koppjärnet.


Gick igenom mina inköp på Tradera & där har det också blivit en hel del till Galsi.

    Bombers Happytounge
  • Ett svart hackamore
  • Ett Bombers Happytounge
  • Mountain Horse Geysir ridbyxa (som jag letat efter dessa byxor!)
  • Vita boots i konstläder
  • Stigläder med T-spänne
Allt detta för ca 1 300:-
Jag har snart ett paket från Hööks på ca 500:- att hämta.



Inte konstigt att man är fattig som en kyrkråtta den här månaden!!!!

Inga kommentarer: