torsdag 24 november 2011

Jag är ju helt hopplös...

Jag tycker ju om att ha flera saker i matchande färger till Galsi (hmmm...)

Fick idag tag på dessa:


Rosa G-boots i 145gram som fanns till salu på Facebook, de är just nu på väg att postas till mig :o)

Förutom dessa så har han övrig rosa utrustning:

Träns köpt på Tradera

Det saknas någon pärla i pannbandet så då hittade jag via Facebook ett annat


Dessa finns på Hööks

Sen har jag oxå via Tradera köpt schabrak & boots från Catagos serie Ice



Det är så snyggt med rosa på en svart häst, eller egentligen "klär" en svart häst i alla färger :o)
Jag har början på en blå & en röd uppsättning oxå, men nu får jag ta det lite lugnt med mina "klipp" & dessutom måste jag rensa ut mer bland de saker vi inte använder & slänga ut dessa på Tradera.


Detta fleecetäcke var ett av de första jag sydde till Galsi, har det hemma i förrådet, men jag får nog ta fram det igen så han matchar ordentligt.


Galsi med sitt rosa schabrak & träns samt den undersköna Eques Sella soft sadeln.

Eftersom det idag är exakt 1 månad kvar till julafton så har jag gjort en julsignatur som vi inviger här


1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle du inte visa riktigt fina bilder på din sadel? Säkert fler som är riktigt nyfikna.