fredag 11 november 2011

Ett tips

Får meddelande igen om att det är svårt eller rättare sagt omöjligt att kommentera i bloggen.
Jättetråkigt för jag vill ha massor av kommentarer!
Det är i snitt 50 personer om dagen som läser bloggen.

Hittade detta på en sida om problemen att kommentera.
Dels verkar det vara de som har Internet Explorer som har störts problem, själv har jag bytt till Google Crome för länge sedan & måste hålla med om att det är en väldigt stabil webbläsare, jag som annars gärna fastnar i gamla hjulspår & har lite svårt för förändringar är supernöjd!

Här finns i alla fall länken till problem med att kommentera: Fixa din blogspot.com
Ska testa byta kommentars variant som de rekommenderar så får vi se om det hjälper.

4 kommentarer:

Nickis sa...

Testar

Helen sa...

Spännande att se om det här fungerar för jag har inte så värst lust att byta webbläsare.

Nickis sa...

Nu ska vi se om jag även lyckats få mina svar att markeras som just mina svar :o)

Nickis sa...

Det funkade inte :o)