tisdag 13 mars 2012

Pierre Robert Sport top

Via Smartson blev jag utvald som testperson för Pierre Roberts Sport top.
Jag fick hem den i förra veckan & har hunnit rida med den ett par gånger.

Jag kan tycka att storlekarna kan vara just lite små, jag tog en Medium & den sitter tight, men den håller tuttarna på plats :o)
Jag skrev när jag ansökte som testperson att det spelar ingen roll om man har stora eller små, så är det obehagligt när det skumpar framtill när man rider. Det skumpar inte alls så mycket med denna.
Så här står det om toppen på Pierre Roberts hemsida:

Sport Top – bra stabilitet till dina bröst. En sömlös och formsydd sport-BH i dubbelt material. Toppen har brottarrygg i mesh där man svettas mest och har behandlats med Cool Comfort för bra fukttransport!


Jag såg att man bland annat kan köpa den på Coop & den är inte fasligt dyr, 249:- tog man på Coop här. Helt klart värt det!
Jag har inte hunnit tvätta den ännu, eller rida barbacka, så den ska testas mer innan jag ger mitt slutliga utlåtande.

/Annika


Inga kommentarer: