tisdag 19 juli 2011

Då har vi shoppat igen...

Jag är hopplös på att köpa hästgrejjer, Jessi håller på att bli tokig på alla "bra & ha" saker som jag köper, men jag är faktiskt vuxen ;o)

Senaste inköpet var ett par ljusblåa boots samt en sadelpadd som jag köpt på Tradera


På Tradera hittar man många bra & ha saker & jag använder även Tradera för att sälja bort lite emellan åt, man måste ju ha lite balans...

Jag har en bomlös Sensation Ride sadel som är underbar! Jag har tidigare använt renskinn under bomsadeln vi hade till Saxi & jag tycker det är ett underbart material att ha under sadeln. I och med renskinnets egenskaper med luftfyllda hårsäckar så är det nästan som att lägga luft mellan ryggen & sadeln. Hästarna bygger så fina jämna ryggmyskler med hjälp av renskinnet. Nu ska jag prova med padden & renskinn under sadeln.

Jag var på Hööks i lördags & där blev det ett par nya borstar, en ärmlös tävlingstopp, ett silverspö till Jessi & en spänningsprovare för elstängsel. Alltid hittar man något att fynda :o)

1 kommentar:

Marie & Jessica sa...

Men hej, vilken fin blogg ni har!